Door Redactie op 7 juli 2016

PvdA op de 50 Plus Beurs 2016 in Utrecht

De PvdA staat ook dit jaar met een stand op de 50 Plus Beurs. Deze wordt gehouden van 20 t/m 24 september in de Jaarbeurs in Utrecht. Leden van de PvdA kunnen met korting de beurs bezoeken, wanneer zij het toegangskaartje in de voorverkoop aanschaffen.

De PvdA is wederom aanwezig op de 50 Plus Beurs en staat klaar om te luisteren naar opmerkingen van beursgangers en hun vragen te beantwoorden.  Hoewel de openingsdag samenvalt met Prinsjesdag, waarbij alle Kamerleden de Troonrede in de Ridderzaal bijwonen, zal er op de overige dagen zo vaak als het Kamerwerk het toelaat een Kamerlid aanwezig zijn.
De organisatie van de PvdA-stand is in handen van het Ouderen Netwerk PvdA.

Leden van de PvdA, die de beurs willen bezoeken, kunnen op grond van hun lidmaatschap korting krijgen op de toegangsprijs, als het toegangskaartje in de voorverkoop aangeschaft wordt. De korting geldt dus niet bij betaling aan de kassa.
Het kaartje is te bestellen via www.50plusbeurs.nl; vul actiecode PVDA in. De prijs verandert dan in € 7,95; deze wordt per kaartje vermeerderd met € 1,50 vanwege bestelkosten, zodat de totaalprijs € 9,45 bedraagt.
Telefonisch bestellen kan ook, via 026 3779736 (geef de actiecode bij de bestelling door).

Er zijn ook voordelige arrangementen met een combinatie van toegangsprijs en vervoer per bus of per trein.
Meer informatie is te vinden op de website van de 50 Plus Beurs.

Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 13 september 2016.

Waar ben je naar op zoek?